29.03.2010

doğal güzellik sırları

Doğal Güzellik Sırları


Dişlerinizi beyazlatmak, cildinizi temizlemek, kırışıklarla savaşmak, sivilceleri yok etmek için kozmetik ürünler kullanmak zorunda değilsiniz. Evinizde kolayca uygulayabileceğiniz, doğal güzellik sırlarıyla ekonomik ve etkili bakımın tadını çıkarın!



Çilek
Sivilce için Patates
Özellikle ergenlik döneminde karşımıza çıkan sivilcelerin tedavisi için patatesten faydalanabilirsiniz.Bir patatesin kabuklarını soyup dilimleyin. Sivilce olan bölgelerin üzerine koyup 30 dakika bekleyin. Yatar konumdayken patates bakımı yaparsanız düşmelerini engellersiniz.
Kırışıklar için Domates
Yüzünüzde kırışıkların oluşmasını engellemek için mutfaktaki malzemeleriniz yeterli. Biraz domates, saf zeytinyağı ve bal karışımı cildinizin sağlıkla parlamasını ve gerginleşmesini sağlar.
3 adet domatesin kabuklarını soyup mutfak robotuna alın. 1 yemek kaşığı bal ve 1 yemek kaşığı zeytinyağını domatesin üzerine ekleyin. Düşük ayarda çekip püre haline getirin. Yüz ve boyun bölgesine yuvarlak hareketlerle masaj yaparak sürün. 1 saat bekledikten sonra yüzünüzü durulayın ve kurulayın.
Cilt Yenileme için Süt Tozu
Cildinizi ölü hücrelerden arındırmak ve yenilenmiş bir görünüm kazandırmak için süt tozu ile bakım yapabilirsiniz.
Bir miktar süt tozunu birkaç damla suyla ıslatıp karıştırın. Yüz ve boyun bölgenize ovalayarak yedirin. Birkaç dakika bekledikten sonra durulayın ve kurulayın.
Elmanın kabukları da cilt yenileme için etkili bir yöntem. Meyve salatası hazırlarken soyduğunuz elma kabuklarını cildinize yapıştırın. 30 dakika bekleyin. Durulamanıza gerek yoktur.
Koyu Halkalar için Kuşburnu
Göz etrafındaki koyu halkalar güzelliğinizi gölgeler. Her gün kapatıcı kullanmak cildinizin nefes almasını engeller. Kuşburnu yağı ile koyu halkalardan kurtulabilirsiniz.
Kuşburnu yağını parmak uçlarınızla göz çevresine yedirerek sürün. Durulamayın ve bütün gece cildinizde kalmasını sağlayın. İçerden destekleme için günde 2 fincan taze demlenmiş kuşburnu çayı için.
Beyaz Dişler için Çilek



Sigara, çay ve kahve içmek dişlerinizin sararmasına yol açabilir. Dişlerinizin sağlığını korumak için sabah ve akşam mutlaka fırçalamanız gerekir.
Beyazlatma istiyorsanız; birkaç çileği mutfak robotundan geçirip püre haline getirin. Haftada üç kez dişlerinizi çilek püresiyle fırçalayın. Çileğin yıkayıcı özelliği olduğu için ağız kuruluğunu da önlemektir.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

HARİKA BİGİLER

Adsız dedi ki...

çileğin dişleri beyezlattığını ilk kez öğreniyorum çok şaşırdım

Adsız dedi ki...

valla ben cildime güneş kreminden başka birşey sürmüyorum yaz kış kullanıyorum tehlikesiz vede çok yararlı

bayan-pati dedi ki...

evet çok haklısınız.Bende yaz kış güneş kreminden vazgeçmeyenlerdenim.Öteki kremlerin içinde kanserojen maddelerin olduğu oldukça yaygın bir şekilde söyleniyor

bayan-pati dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bayan patine keçi eti kavurması tarifiniz vardı ya onu tarif ettğiniz şekilde yaptım hakikaten çok yumuşak oldu çok teşekkür ederim.Ayten

bayan-pati dedi ki...

rica ederim .Afiyet olsun

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili bayan pati, merhabalar görüşmeyeli nasılsınız? yazdığınız bilgiler çok güzel bende doğadan yararlanmayı severim ve uygulamaya çalışırım..Banyo sonrası yüzüm için cilt maskem vardır, göz altı kremini asla ihmal etmem.. Patatesin haşlama suyunun eller için çok iyi bir yumuşatıcı görevi olduğunu yıllar önce hürriyette yazan güzin hanımdan not almıştım.. sevgiler canım..

bayan-pati dedi ki...

slm Şükran hanım çok teşekkür ederim çok iyiyim.Sizede uğrayacağım görüşmek üzere

merve dedi ki...

çok hoş bir site çok beğendim.

tülin dedi ki...

Valla patates püresini ben yapıordum biraz zahmetli oluyor ya.

Neşe dedi ki...

Canım kolay gelsin annem senin sitenden mantar soslu tavuk şinitsel tarifi almış dün yapmış aman aman enfesle yedik.

bayan-pati dedi ki...

Afiyet olsun Neşe abla.Beğenmenize sevindim

Zeynep dedi ki...

Diş beyazlatmak için o kadar çok malzeme var.Kim uğraşır bunlarla?Hele ki benim gibi çalışıyorsan......

bayan-pati dedi ki...

:-)Zeynep hanım hangi sebze ve meyvenin ne için yararlı olduğu konusunda ufak bilgiler bunlar yapıp yapmamak tamamen kendinizle alakalı

YeMeK vAkTi dedi ki...

teşekkür ederim bilgiiler için..sivilce için olanı denicem:)

Esma Ercengiz dedi ki...

Tüm bilgiler çok iyi ama bana uygulamak zor geliyor..
Ben yemeye devam etsem :))
Sevgiler..

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template